Toimitusehdot

Toimialueemme

Toimitamme lähetyksiä joka puolelle Suomea, myös Ahvenanmaalle. Hintamme sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

 

Nopeat toimitukset

Tilaukset lähtevät meiltä maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin, ja ne ovat yleensä perillä asiakkaalla 2-3 arkipäivässä. Joulusesongin aikana toimituksissa saattaa ilmetä viivettä. 


 

Yli 60€ tilaukset noutopisteeseen ilman toimituskuluja

Toimitamme kaikki yli 60€ tilaukset noutopisteeseen ilman toimituskuluja. Alle 60€ noutopistetilauksien toimitusmaksu  on vain 5,95€.

Toimitamme lähetykset DB Schenker noutopistelähetyksinä. Saat verkkokaupan tilauksesi valitsemaasi DB Schenkerin noutopisteeseen 1–2 arkipäivässä. Noutopisteitä on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä. Saat ilmoituksen tekstiviestitse tai kirjeellä, kun paketti on noudettavissa valitsemastasi verkkokaupan noutopisteestä.

Toimitetut tilauksen pitää hakea noutopisteestä 7 päivän kuluessa saapumisilmoituksesta. Ota lähetystä noutaessasi mukaan henkilöllisyystodistus. Jos pakettisi noutaa toinen henkilö, teethän hänelle valtakirjan.

Voit noutaa tilauksesi myös Porin myymälästämme osoitteesta: Askarteluliike Taitava, Kauppakeskus Puuvilla, 2.krs, Siltapuistonkatu 14, 28100 Pori. Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, kun lähetys on noudettavissa Porin myymästämme. Tilaus on noudettava myymälästä 14 päivän kuluessa.

Huom!  Tilaus voidaan toimittaa useassa lähetyksessä mikäli tilattavat tuotteet jakautuvat kerättäväksi useasta myymälästä tai varastosta.


Tuotteiden palautus

Kuluttajalla on 14 päivää aikaa peruuttaa kauppa. Peruutusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakaspalautukset ovat mahdollisia vain siihen noutopisteeseen, josta ne on noudettu. Palautukseen tarvitaan lähetyksen alkuperäinen osoitetarra. 

Tuotteiden palautus hoituu DB Schenker noutopisteiden kautta. Pakkaa tuotteet huolellisesti niiden omiin alkuperäispakkauksiin ja aseta ne laatikkoon. Liitä mukaan myös paketissa mukana ollut lähetyslista, tai itse kirjoittamasi paperi mistä ilmenee vähintään tilauksen numero ja oma nimesi.

Asiakaspalautukset DB Schenkerin palvelupisteiden kautta toimivat jättämällä paketti, alkuperäinen osoitekortti paketin päällä, DB Schenker noutopisteeseen josta lähetys palautuu lähettäjälle. Jos sinulla ei ole enää osoitekorttia tallella, tai se on vaurioitunut, pyydä asiakaspalveluamme lähettämään sinulle uusi, osoitteesta nettikauppa(a)askarteluliiketaitava.fi.

Kun palautus on tehty ohjeiden mukaisesti, vastaanotamme palautuksesi tyypillisesti n. 1-2 viikon sisällä. Huomioithan, että ruuhka-aikoina palautusten tekemisessä saattaa kulua normaalia pidempään. Kun tuotteet ovat saapuneet takaisin varastoomme ja olemme todenneet ne myyntikuntoisiksi, palautamme tuotteiden hinnan takaisin tilille josta alkuperäinen maksu on tullut.


Kaupan purkamisesta pitää ilmoittaa myyjälle kaikissa tapauksissa sähköpostilla nettikauppa(a)askarteluliiketaitava.fi 

Kaupan purkamisesta veloitamme toimitusmaksua 7,90€. Toimitusmaksut vähennetään asiakkaan maksamasta kauppasummasta. Jos asiakas peruuttaa sopimuksen ja haluaa palauttaa tavarat hänen pitää palauttaa haluamansa tuotteet myyntikuntoisena viimeistään 14 päivän kuluttua saapumisilmoituksesta.


Kaikki palautukset pitää lähettää myyjän ilmoittamalla lähetystavalla. Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.

Palautamme rahat pääsääntöisesti sillä maksutavalla, kun alkuperäinen maksu on suoritettu. Palautamme rahat viipymättä, kun olemme vastaanottaneet palautetun lähetyksen. Maksutavasta riippuen rahojen palautuminen voi kestää, jopa 14 päivää myyjästä riippumattaomista syistä.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden lähetyskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Laskulla tilatessa huomioithan että vaadimme voimassa olevan Y-tunnuksen ja toimitamme tuotteet vasta kun maksu näkyy tilillämme.


Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen nettikauppa(a)askarteluliiketaitava.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio DB Schenkerin noutopisteeseen, josta paketti noudettiin.


Ylivoimainen este

Myyjä ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta (force majeure).